Happiness 2.0 !

1 oktober 2022

Joepie!!! het is zover:

in januari 2024 en juni 2024  kan je bij mij in Diever meedoen

met Happiness 2.0!

Heb je een BeColourful patroon liggen

en wil je de basisbeginselen van deze patronen goed en gedegen leren op de manier zoals Jacqueline haar quilts maakt?

Schrijf je in voor een driedaagse cursus bij mij thuis: je wordt helemaal ondergedompeld in de kleurrijke wereld van de Jacqueline-manier van Paper-Piecing naaien! Naaimachine, patroon en kit mee (bv. bij Quilt-en-Meer , Quilt Atelier Trijntje van der Horst) en naaien maar!

Ik verwacht van je dat je al ervaring hebt met patchwork en dat je uitdagingen niet uit de weg gaat! Je kunt meedoen van dinsdagmiddag t/m donderdagmiddag op 9, 10 en 11 januari 2024 of van 4 t/m 6 juni 2024.  Inschrijven via deze link (klik).

 

 

 

 

 

 

Je kunt natuurlijk ook een variatie maken op Happiness 2.0: Bv Adventure, Bloom,

Lagoon,

 

 

 

 

 

 

Charm en Sky,

Romance,

 

 

 

 

 

 

Sunflower of Sunshine. De snijdinstructies voor deze 8 variaties  kun je HIER vinden.

Of maak je eigen variatie, geen punt!

Net zo enthousiast geworden als vele winkeliers en quiltleraressen uit Europa?

Ook zin om je quilt-repertoire uit te breiden met onderstaande 13 technieken?

*paper piecing techniek: het naaien met behulp van een papieren ondergrond

*de ster met scherpe punten

*getande rand langs de ster met scherpe punten

*cirkels uit één stuk

*Freezer Paper technieken

*gebruik van een extra naad

*hoe je een perfecte hoek maakt

*rechte borders

*Flying Geese

*kruisende naden

*hoe speld je naden voor

*hoe je stoffen makkelijk gebruiken

*hoe je stoffen zuinig te gebruiken.

Van harte welkom om mee te doen! Ik kijk uit naar je aanmelding!


(foto’s overgenomen van de BeColourful website met toestemming van Jacqueline de Jonge)

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.